Numere de înmatriculare ”speciale”: 1-B-101

Posted on 22 Octombrie 2010

0


Angajații Serviciului Miliției Rutiere (SPR) au cugetat îndelung la avantajele numerelor de înmatriculare de tip 1-B-101. Aceste plăcute le-au oferit Milițienilor, pentru multă vreme, avantaje inimaginabile pentru cetățeanul de rând. Ele reprezentau o licența la desfrâu rutier. Nimeni nu te putea opri, nu existau consecințe, iar șoferul unei astfel de mașini beneficia de licența pentru o categorie mai speciala: „VIP PCR”

O data cu trecerea la noile plăcute de înmatriculare, și, normal, a sistemului politic, angajații SPR, au inventat un nou mod de a se diferenția pe șosele de oamenii normali, de prosti, de simplii. Au inventat diverse metode dar cel mai vizibil sunt numerele de înmatriculare cu spatii.

Inițial numerele de înmatriculare ce nu respecta spațierea impusă de lege erau nedectabile in trafic, cel puțin pentru mine. Dar odată cu aglomerația au apărut si incidentele in trafic, eu am început sa devin mai atent la modul in care se circula si la modul in care eu mă comport in trafic. Pe baza observațiilor simple dar totuși relevante, pe care eu le-am făcut ca șofer aș vrea ca și d-voastră să remarcați:

  • Cați din cei care depășesc coloana la semafor, schimba benzile in mod agresiv si repetat sau folosesc flash-urile insistent au astfel de numere?
  • Câte astfel de mașini vedeți in trafic oprite de echipajele de poliție ?
  • Ce tipuri de mașini au aceste plăcuțe ?
  • Cat de multe mașini au astfel de plăcuțe de înmatriculare în raport cu ceilalți participanți in trafic ? Nu cumva, numărul lor este surprinzător de mare, chiar si în București?

Număr de înmatriculare standard:

Număr de înmatriculare cu spațiere specială:

Posted in: Fără categorie